Maak er heel het jaar door een feestje van met een aantal van deze ledslingers op zonne-energie. :)
Merk: FlinQ
Type: Solar led-lichtslinger | 8720168684486
Garantie: 2 jaar
Kenmerken
Technische specificaties
Batterij
Afmetingen
Dit ontvang je
nee dan moet je n andere waterdichtheid hebben deze kunnen buiten onder n afdak
Ik heb een set gekocht bij de vorige aanbieding.
Als je ze goed ophangt, met de lamp beneden, dan kunnen ze tegen de regen.
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Maar is deze ook op zonne-energie zoals die van iBood?Dat is bij iBood wel duidelijk vermeld en jij de andere niet! Ook wel benieuwd naar ervaringen met deze verlichting.
Vorige keer hier besteld, prima lampjes zonnepaneel is groot en draaibaar waardoor altijd in de goede richting te zetten. Voorlopig branden de lampjes elke avond. Bij mij hangt die gewoon buiten van schutting naar schutting
Ha Winston,
Wat is de afstand tussen de lampjes? Staat niet in de specs.
Tijdje zonder problemen gewerkt. Nu gaan ze niet meer aan. Nog aan het uitzoeken waaraan het ligt. (of licht :-) )
bii mij was het een schakelaartje onder de zonne-energie collertor… hoop dat dit bij jou ook werkt.
Er zit 48cm snoer tussen de lampjes,
En de afmetingen van de verpakking
170×100x25 mm
Moet zijn 170 x 100 x 250 mm
Verleden keer laten aanpassen maar het staat er weer
Thx Peter,
Wat is de diameter van de lampen?
Beetje vaag plaatje maar dan moet je bij Flinq zijn :-)
Breedte lampje 4 cm en hoogte inclusief fitting 7.1 cm
Bedankt
Bij Flinq zelf kosten ze €49,95 dus waar die ‘retail prijs’ van €69,95 is me al helemaal niet duidelijk. Stop toch met die bedrieglijke aanbevolen prijzen dit is echt een rotstreek elke keer weer en zorgt ervoor dat jullie veel klanten verliezen want op de duur gelooft niemand nog in jullie ‘aanbiedingen’ !
Goedenavond stoffel.s
Wij gebruiken de oorspronkelijke adviesprijs van de fabrikant. Dat is in dit geval toevallig ook de prijs die flinq zelf op hun website aangeeft voor de verkoop. Dus waar jij die €49,95 vandaan haalt is me helemaal niet duidelijk. Wellicht is dat de versie zonder solar?
Misschien heeft u een andere website bezocht want op https://www.flinqproducts.nl/product/flinq-led-lichtslinger/ staatdeze wel degelijk aan 49,95
Nee mijn fout , u heeft wel degelijk gelijk. Het is de led snoer zonder solar die aan 49,95 te koop staat dus mijn fout, sorry
her probleem tegenwoordig. Snel roepen en tieren ipv eventjes goed te kijken..
Iemand ervaring hiermee en kunnen ze tegen regen water?