2 maart 2021 om 00:00
iBOOD

4x Exotische Kamerplant | Mix | 25 - 40 cm

Ook verkrijgbaar in Air Cleaning

Product expert aanwezig

4x Exotische Kamerplant | Mix | 25 - 40 cm 5x Luchtzuiverende Kamerplant | Mix | 25 - 45 cm

Voel je je exotisch of toch meer luchtzuiverend vandaag? 

2 maart 2021 om 00:28
No_spirit Gebruiker

Goedenacht,

Ik zie de afbeelding van hoe luchtzuiverende planten werken. De afgebroken fijnstof komt in de aarde van de pot terecht. Compleet afgebroken of? Raakt de aarde in de pot ergens verzadigd van het afgebroken fijnstof? Moet je voor een goede werking en levensduur de plant ergens iets eerder van schone aarde/grond of voedingstoffen voorzien?

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:37
Official Product Expert Perfect Plant Expert Official Product Expert

Beste No_spirit,

Op de afbeelding lijkt het inderdaad alsof de afgebroken fijnstof in de aarde terecht komt. Echter is het luchtzuiverende systeem een continu proces en hoeft u behalve de plantjes goed verzorgen hier verder niks voor te doen.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:10
softcon Gebruiker

Ik had graag zo’n pakket besteld maar er is keuze tussen Trendy en Air Cleaning, wat is het verschil tussen deze opties?
De Air Cleaning heeft een meerprijs van € 3.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:50
Official Product Expert Perfect Plant Expert Official Product Expert

Beste softcon,

De set van Trendy kamerplanten bestaat uit 4 planten: bananenplant, Mexicaanse dwergpalm, arecapalm en koffieplant.

De set van Air Cleaning kamerplanten bestaat uit 5 planten: Atom, Clusia, Asplenium, Areca en Spathiphyllum

Beantwoorden

5 maart 2021 om 19:03
raggaman Gebruiker

Hoe groot zijn de potten?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 19:52
Moderator Maartje Moderator

Hoi raggaman! Wat ik zo terug kan vinden bij de specificaties was de potmaat 12 cm. Echter is deze deal al verlopen en niet meer te koop.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.