20 juni 2022 om 00:00
iBOOD

Bruynzeel

Bruynzeel
Suns out, muggen ook!

Een Hor. Perfect om insecten buitenshuis te houden en wat frisse lucht naar binnen. Onmisbaar voor iedereen die van comfort houdt!

20 juni 2022 om 13:13
assenls Gebruiker

What is the maximum width of this net? The last picture suggests up to 200 cm, while in the Specifciaties tab it says 96cm for width and only the height seems to be adjustable.

The question is for this mode.

https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/668607/bruynzeel-plisse-hordeur-s900/

Beantwoorden

20 juni 2022 om 13:31
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi assenls, that is indeed confusing. I asked my colleagues to take a look at your question!

Beantwoorden

20 juni 2022 om 14:04
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi assenls, the picture that suggests a width up to 200 cm is indeed not correct. I will remove it right away. The maximum width of the door is 96 cm. The door is also suitable for patio doors where you can go for 2 pleated screen doors.

Beantwoorden

20 juni 2022 om 18:59
assenls Gebruiker

Bedankd voor de antwoord!

Beantwoorden

20 juni 2022 om 15:29
blubbertje49 Gebruiker

welke plisse hordeur heb ik nodig? De maten zijn 2.26 m hoog en 88cm breed. Ik moet er door kunnen met mijn rolstoel.

Alvast bedankt voor het antwoord/advies.

Beantwoorden

20 juni 2022 om 15:59
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag blubbertje49,

Dan denk ik dat je deze nodig hebt: https://www.ibood.com/interior-nl/nl/product-specs/98331/668610/bruynzeel-s700-hordeur-229-cm.html

Deze is maximaal 10cm in hoogte aan te passen, en de breedte is op maat te maken. Je moet er dus nog wel wat aan klussen om de goede breedte en hoogte te krijgen.

Beantwoorden

20 juni 2022 om 19:39
blubbertje49 Gebruiker

@ Lisa,

bedankt voor je advies, ik zie dat er een ondergeleiding oftewel een soort drempel bij zit, helaas moet ik deze dan laten gaan, deze rijdt ik dan ws. kapot met mijn rolstoel als ik naar mijn balkon wil…..jammer!

Beantwoorden

24 juni 2022 om 15:38
JLampie Gebruiker

Dat denk ik niet, het is een stripje van 3/4 mm hoog ongeveer en hij is massief.

link is puur als voorbeeld stripje:
https://www.zonwering-onderdelen.nl//plisse-hordeurgeleider

Beantwoorden

25 juni 2022 om 10:34
blubbertje49 Gebruiker

@Jlampie,

bedankt voor het meedenken en kijken. Ik heb, omdat ik begon te twijfelen, een filmpje bekeken op youtube wat betreft de montage van de S700 plissehordeur, de hordeurgeleiding oftewel het stripje dat je als voorbeeld in je linkje laat zien hoort niet bij de S700, de S 700 heeft nl. wel degelijk een ander soort geleiding(drempeltje) dat behoorlijk kwetsbaar is als ik daar over heen ga met mijn rolstoel.

Beantwoorden

24 juni 2022 om 10:40
-Salomon- Gebruiker

Hoi Bruynzeel expert, wij zoeken duoplisse (hor+zonwering) horren voor de ramen op onze slaapkamer. Dit zijn reguliere draairamen met kozijnmaat 89*120 cm buitenmaat. Kan ik hier ook de Bruynzeel S900 Duoplisse Dakraam (114 cm inkorten naar 79 cm) voor gebruiken en dan op het kozijn monteren?

Beantwoorden

24 juni 2022 om 21:06
Moderator Paul Moderator

Er is deze keer helaas geen product expert beschikbaar. Tot mijn spijt kan ik je hierin niet adviseren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.