Want iBOOD heeft alvast de beste pannendeals voor jou op een rijtje gezet. Jij hoeft alleen nog maar te selecteren wat geschikt is voor je kookkunsten. Ga je babi pangang!
Ik heb deze pannen 10 november bij jullie besteld en nog steeds niet ontvangen!
Wat is er fout gegaan? Ik mag hopen dat ik ze niet opnieuw moet bestellen!
stuur mij dus maar gewoon deze pannen!!
Hi Maranimo, Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen! Voor vragen over je bestelling kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het snelste is om te bellen naar 020-6811388 of België 0031 20 6811388.
Hallo, ik wou graag even een bevestiging dat de verzenddatum van de Flonal Dura Inductie Koekenpan (20 cm), zoals het er staat, wel degelijk reeds voor morgen 30 november is. Vermits de actie zelf toch tot 5 december loopt.
Hi Padraigh, ik neem aan dat dit klopt. Echter heb ik om bevestiging gevraagd. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug
Hi Padraigh, die verzenddatum is correct!
Heb 2 pannen van de Buyer bij jullie gekocht ben heel tevreden, zou graag de wokpan willen kopen zonder de andere pan, is dit mogelijk?
Goedemiddag Klaas118,
Ik heb even gekeken en tot nu toe hebben we deze pannen altijd in deze combinatie aangeboden. Het is dus helaas niet mogelijk om de wokpan los te bestellen. De enige pan die we wel eens los aanbieden van deze serie is de pannenkoekenpan.
Dankjewel voor snelle reactie
Hen je die grote pan al? Want die is wel echt fijn met een groot gezin (of grote trek) er zijn maar weinig pannen waar 5 hamburgers/vegaburgers tegelijk in passen. Of een heel pak vissticks als we toch bezig zijn.
Hoi, Om welk ‘model’ pan van De Buyer gaat het? Ik kan dit nergens terugvinden in de beschrijving. Op de site van DeBuyer zelf vind ik alleen pannen die wel op inductie kunnen (er staat iig geen beperking bij) en levenslange garantie. Terwijl bij deze pannen de garantie 2 jaar is en er een beperking voor inductie vernoemd staat.
Alvast bedankt voor de reactie!
Mvg, Ilona
Goedemorgen IlonaH,
Het is een serie die speciaal voor ons gemaakt is. Je kan ze daarom niet terugvinden op de site van DeBuyer.
Hi, kitchenaid pannenset ook voor inductie? Staat er vreemd genoeg niet bij…
Hi Sweba,
Dat ga ik even voor je navragen
Goedenavond Sweba,
Ja die is ook geschikt voor inductie.
Hoeveel weegt de
Flonal Dura Grillpan | 28×28 cm
Jammer dat ik deze set, 2 weken geleden, bij jullie als aparte pannen heb besteld. Had mij mooi 50 euro gescheeld.