29 november 2021 om 00:00
iBOOD

RTA Wijnrekken

RTA Wijnrekken
Moet er nog wijn zijn?

Je hoeft helemaal geen grote wijnkelder te hebben om nu en dan van een lekker wijntje te kunnen genieten. Met de wijnrekken van RTA heb je voldoende plaats om flessen wijn, cava en champagne te bewaren.

29 november 2021 om 10:37
KarelCova Gebruiker

Kan dit rek opgehangen worden?

Zoja, hoeveel bevestigingspunten?

Beantwoorden

29 november 2021 om 11:17
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi KarelCova,

Rekken kunnen niet opgehangen worden!
Wel bij groot rek belang om deze te zekeren in de muur.

Beantwoorden

30 november 2021 om 20:20
HesterJongsma Gebruiker

Kun je hem ook hoger maken ipv breder? Bijvoorbeeld 60 x 100 (lxh)?

Beantwoorden

30 november 2021 om 20:42
Moderator Niek Moderator

Goedenavond HesterJongsma,

Bedoel je dat je hem een kwartslag draait?

Beantwoorden

2 december 2021 om 17:47
HesterJongsma Gebruiker

Goedenavond,

mijn muurtje is 60 cm breed. Deze past niet met 63 cm helaas. En wil het liefst wel rond de 45 flessen kwijt.

Groetjes Hester

Beantwoorden

2 december 2021 om 19:31
Moderator Maartje Moderator

Hoi Hester. Ik ben bang dat het dan helaas niet gaat lukken. Zoals Belschke mooi zegt kunt je ze niet veranderen in een andere maat/inkorten. Zoals ik jouw verhaal lees zal een kwartslag draaien waarschijnlijk helaas ook niet helpen.

Beantwoorden

1 december 2021 om 08:56
Belschke Gebruiker

Hallo. Ik heb zelf zo twee rekken van de grootste maat. Je kan deze alleen een kwartslag draaien maar niet veranderen in een andere maat. Ben er wel tevreden over.

Beantwoorden

2 december 2021 om 07:08
rutgerdesmet Gebruiker

Ik heb deze ook – is een veel te groot werk om samen te steken dan me lief was en mij niet stevig genoeg.

Sorry – maar ontevreden. Hopelijk anderen wel

Beantwoorden

2 december 2021 om 19:33
Moderator Maartje Moderator

Wat jammer dat het product je niet bevalt rutgerdesmet! Wel fijn dat je ervaringen met het product deelt met de anderen, bedankt daarvoor!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.