26 maart 2020 om 00:00
iBOOD

HopfenHöhle LIFT - Das Original | Automatische Bierlift

HopfenHöhle LIFT Hydraulische Bierlift

Het grote probleem van de thuisquarantaine is het gemis van deze ABSOLUTE parel in je achtertuin. 

Specificaties

Merk: HopfenHöhle
Type: Bierlift
Garantie: 2 jaar

• Koud bier uit je graszoden.
  • Per automatische lift.
  • Het is moeilijk uit te leggen als je het nu nog niet snapt.

Kenmerken

• Bewaar bier klimaatneutraal zonder koelkast
  • Made in Germany
  • Laat de vergrendeling met één handgreep los en de flessenhouder komt voor tweederde uit de grond
  • Flessenhouder met "Click-In" systeem voor het inklikken van maximaal 15 flessen
  • Materiaal frame: kunststof met roestvrijstalen handvat
  • Voor alle bierflessen met kroonkurken (voor beugelflessen is er een accessoire beschikbaar)
  • Deksel met thermische isolatie, luchtisolatie en overdrukventiel voor ontluchting 
  • UV-stabiel, splintervrij en waterdicht.
  • Dikwandige mantelbuis uit één stuk - Gemaakt van slagvast, weerbestendig kunststof
  • Waterdichte basis: grondwater en ongedierte worden buitengesloten

26 maart 2020 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle foutieve prijsvergelijkingen hebben we even weggehaald om het forum overzichtelijk te houden. De bierlift die wij vandaag aanbieden betreft de automatische variant die jouw biertjes, zonder moeite, de grond uit tovert.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 00:14
s-r-show Gebruiker

Wel leuk dit, is weer ff wat anders toch.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 00:15
Smix Gebruiker

Hahahahahahahahaha……te gek, maar toch nog steeds te duur :(

Beantwoorden

26 maart 2020 om 00:39
Q187 Gebruiker

Wel leuk, Jammer dat er geen grondboor bij zit..

Beantwoorden

26 maart 2020 om 06:58
SjonnieK Gebruiker

Wil je er ook nog iemand bij hebben die het bier voor je opdrinkt?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 00:49
fgeer Gebruiker

Past mijn vrouw hier ook in?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 01:07
Susantigoon Gebruiker

Beslist, kwestie van goed aanstampen….

Beantwoorden

26 maart 2020 om 01:25
koenevers Gebruiker

Wij hebben hem al jaren, met paar buurmannen samen gekocht. Top merk! Keer roestige opener en kregen een nieuwe.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 01:35
sjoefke Gebruiker

Worden de gekochte spullen van Ibood wel verstuurd?? Zit nog steeds te wachten op mijn bestelling die 17 maart verstuurd zou worden!! Geen reactie op mail en telefonisch onbereikbaar. :(

Beantwoorden

26 maart 2020 om 01:46
TheBartman Gebruiker

venz schoenen toevallig?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 02:04
Moderator Paul Moderator

@sjoefke
Ik zal jouw melding doorgeven aan de klantenservice. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat gekochte spullen geleverd worden, al kan er soms vertraging ontstaan.

@TheBartman
Je bedoelt waarschijnlijk Vans, want Venz is vooral bekend van de hagelslag. :)

Beantwoorden

26 maart 2020 om 15:50
michelford30 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 01:54
Guyllaume Gebruiker

Geweldig, helaas geen tuin en ingraven op m’n balkon…. twijfel nog ;)

Beantwoorden

26 maart 2020 om 02:01
Moderator Paul Moderator

Het balkon een metertje ophogen zal ook geen goede optie zijn, vrees ik.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:20
Sebast1aan Gebruiker

Ik dacht dat deze op 1 april geleverd zou worden!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:37
NienhuisM Gebruiker

Besteld.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 08:49
zer0baka Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product. Zie ook de allereerste comment op dit forum.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:21
drPaultje Gebruiker

Met hydraulische lift???

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:21
Riciardo Gebruiker

Dit is niet de hydraulische variant… Die wil je wel!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:22
Riciardo Gebruiker
26 maart 2020 om 09:28
Lord_Sony Gebruiker

Hoe werkt het hydraulische gedeelte precies?

Moet je ergens aansluiten op de stroom buiten ofzo?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:33
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Er zit een gasveer in.
Wel echt gave tuin gadget dit! Zeker nu het mooie weer er aan komt en zoveel mogelijk thuis moeten zitten! :-D

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:35
Flying_Dutchman3 Gebruiker

Vraagje/opmerking: Duwt het grondwater de buis niet omhoog als het grondwater zich maar op -50cm bevindt.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 09:46
bunzing17 Gebruiker

Hydraulisch… betekend dat niet met oliedruk??

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:06
AppieZ Gebruiker

Ja, dit is dus pneumatisch en niet hydraulisch.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:02
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Er zit een gasveer in, wat de meeste auto’s ook in de achterklep hebben zitten om deze te openen.
het gaat er om dat deze dus automatisch omhoog gaat, wat je dus wilt hebben ;-)

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:40
pdirkx2 Gebruiker

Is wel hydraulisch want de gasveer is afgevuld met hydraulische olie.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 18:19
svliegen Gebruiker

Nee. Een gasveer is gevuld met gas. Een hydraulisch systeem is gevuld met een vloeistof, meestal olie maar het kan ook met water. In een hydraulisch systeem *verplaats* je vloeistof en heb je bijv. een pomp nodig om de benodigde druk te creëren. Of je gebruikt het gewicht van bier om olie omhoog te verplaatsen. Veel bier omlaag, dan veel olie omhoog. Drink je het bier op is er minder gewicht om de olie omhoog te duwen, dus loopt de olie terug en komt het restant bier omhoog.

In een gasveer druk je gas samen, bijvoorbeeld onder het gewicht van wat bier ;-)

Zodra je het bier opdrinkt verminder je het gewicht, wordt de gasveer minder samengeperst en komt de rest van het bier vanzelf omhoog. Simpel.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:21
hobbix Gebruiker

Ik ben heel benieuwd  hoeveel van deze gadgets na de garantie periode nog daadwerkelijk in gebruik is.

#TotOverTweeJaar

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:37
biercafe Gebruiker

ja, nu alle brouwerijen langzaam maar zeker overstappen op blik, tenminste de craftbeer brouwers, moeten ze van deze variant af.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:53
RoelRoel Gebruiker

Flesjes zullen nooit echt verdwijnen.

Wel toevallig dat alle producten op ibood bij 42 mensen in hun winkelmandje zitten.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:56
MeneerDeUil Gebruiker

Jij wint de azijnprijs van de dag! Wat is je adres? Dan stuur ik een nieuw litertje naar je op.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 14:34
biercafe Gebruiker

? Kan het ook als tip zien dat je er snel niet veel meer aan heb, behalve als je bavaria blijft drinken. Over azijn gesproken. MeneerDeUil was trouwens zo’n beetje laatste bier op fles van Brouwerij het Uiltje :-)

Beantwoorden

26 maart 2020 om 10:58
Striki1990 Gebruiker

Zouden hier ook wijnflessen in passen?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:35

Het zou kunnen als de omtrek van de wijnfles en de hals daarvan overeenkomt met een halve liter bierfles. Dus dit zal mogelijk enkel lukken met kleinere wijnflessen. Beloven kan ik het je helaas niet.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 12:17
cosmos Gebruiker

Voor de huidige gebruikers: blijft bier inderdaad koel? Want als het buiten 35 graden is dan is het volgens mij niet zo dat je vlak onder het oppervlak ineens een temperatuur hebt van een graad of 5. IJs erbij gooien kan volgens mij ook niet want de tube is waterdicht toch?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 12:44
AppieZ Gebruiker

Als het zomer is dan zal het een meter onder de grond zo een graden of 15 zijn. Heb je dan echt koud bier? Nee. Maar het ziet er wel heel cool uit. Zelfs in de winter kan je het beter gewoon buiten neerzetten dan onder de grond plaatsen, tenzij je jou bier warm wilt houden uiteraard.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 18:26
svliegen Gebruiker

Precies.  ‘ijskoude pinten’ zoals in de omschrijving staat krijg je alleen als je het bier op een ijskoude dag juist *niet* in dit apparaat doet, maar gewoon buiten zet. Of gewoon in de koelkast, dat werkt altijd.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 14:57
mafkes Gebruiker

ik zie vaker aanbiedingen voorbij komen waarvan ik het nut betwijfel. Maar deze spant toch echt wel de kroon…. Wat een onzin. Zet een koelkast in de garage neer en je kunt twee kratten bier actief koelen en koel houden. Ipv 15 flesjes. Jeetje wat een feest.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:03
polla00 Gebruiker

Krijg je het gat erbij geleverd?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:14
Moderator Lisa Moderator

Hi polla00,

Het gat zal je zelf moeten graven, maar het lijkt me dat je daarna wel een koud biertje hebt verdiend!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 21:12
hobbix Gebruiker

Je krijgt het gat erbij. Maar het is alleen nog gevuld met spul dat je er uit moet halen. Welk spul het is kun je kiezen. Maar bij veel mensen zal het bovenste gedeelte bestaan uit graszoden, daarna tuinaarde en tenslotte zand, klei, veen of löss.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:26
jwl_nl Gebruiker

Nu plaats ik vanochtend een opmerking dat het geen hydraulische variant is, wordt de opmerking verwijderd en de titel aangepast. Waarom wordt mijn opmerking verwijderd?! Of wordt deze nu ook weer verwijderd?!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:32

Hoi jwl_nl,

Ik was in de veronderstelling dat je bericht een reactie was op een ongeldige prijsvergelijking, vandaar dat ik je berichtje heb weggehaald. Sorry voor het misverstand.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:34
jwl_nl Gebruiker

Lekker logisch…

Beantwoorden

26 maart 2020 om 20:08
Striki1990 Gebruiker

Dit is toch wel juist de versie die automatisch naar boven komt met een drukveer?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 22:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond striki1990,

Dat klopt inderdaad! :-)

Beantwoorden

26 maart 2020 om 16:35
jwl_nl Gebruiker

En dat je dan wel de tekst aanpast, heel bijzonder.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 23:30
Moderator Paul Moderator

Dat is gedaan om het extra te verduidelijken, om misverstanden te vermijden. Prima toch?

Beantwoorden

26 maart 2020 om 18:32
Zuri Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 18:34
Zuri Gebruiker

Volgens het filmpje op deze site komt deze ook automatisch uit de grond…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.