8 november 2019 om 00:00
iBOOD

Twinkly PreLite Smart Kerstboom | 330x RGB LED | 210 cm

Twinkly Smart RGBW Kerstboom

Bestel deze slimme kerstboom mét verlichting die je naar eigen wenst aanpast en verlies dit jaar geen tijd met het ontwarren van kerstverlichting en het opruimen van naalden!

Specificaties

Merk: Twinkly
Type: PreLite Smart Kerstboom 2018 versions
Garantie: 2 jaar

• 330 RGB ledlampjes
  • App voor iOS en Android
  • Kies kleur, effecten én muziek

Kenmerken

• Bluetooth en wifi
  • Met muzieksensor
  • IP-klasse: IP20
  • Voor binnenshuis

App

• Beschikbaar voor iOS en Android
  • Voeg kleur, effecten en muziek toe
  • Synchroniseren met andere Twinkly-producten
  • Compatibel met Google Assistant en Alexa

Afmetingen

• Hoogte: 210 cm

Dit ontvang je

• Kerstboom
  • Mét verlichting
8 november 2019 om 00:04
edwinteems Gebruiker

Jezus wat lelijk!

Beantwoorden

8 november 2019 om 00:08
foxathome Gebruiker

Dat betekent dat je smaak hebt ????
Foeilelijk!

Beantwoorden

8 november 2019 om 00:15
Moderator Tom Moderator

Wat één iemand lelijk ervaart, vindt de andere dan weer mooi :).
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak ^^!

Mvg

Tom

Beantwoorden

8 november 2019 om 00:20
Reagerio Gebruiker

Nee, sorry dat gaat hier niet op. Dit is echt foeilelijk!

Beantwoorden

8 november 2019 om 00:32
Moderator Paul Moderator

Toch heeft de kerstboom een bepaalde aantrekkingskracht. Anders hadden jullie niet de moeite genomen om op deze deal te reageren. :)

Beantwoorden

8 november 2019 om 01:49
alexanderpas Gebruiker

Je kunt de verlichting ook zonder animatie op een vaste kleur zetten. Hiermee is warmere verlichting te creëren dan met menig standaard led kerstverlichting. Deze is ook traploos dimbaar, wat met standaard ledverlichting bijna onmogelijk is.

Ik moet er zelf niet aan denken om de hele tijd die kleuren te hebben knipperen, erg overdadig. Maar als je kinderen hebt, lijkt me dit geweldig. Lekker met de boom spelen, eigen kleuren maken op telefoon of tablet, kunnen ze live de boom inkleuren. En als ze naar bed zijn, zet je hem op vast gedimd oranje / geel ofzo voor een romantisch avondje.

Of je zet de hele boom in kleur die dichtst bij warm wit komt en via de app kies je handmatig stuk of dertig leds uit, waarvan de kleur aanpast aan de kleur van je kerstballen. Geeft een mooi effect. Vind ik althans.

Smaken verschillen uiteraard, maar je kunt ook naar de uitgebreide andere  mogelijkheiden kijken ipv alleen te roepen dat iets lelijk is, waarschijnlijk op basis van de felle geanimeerde kleuren. Het kán ermee, het hoeft niet.

Beantwoorden

8 november 2019 om 07:08
rcrnow Gebruiker

Moeten de lampjes er nog ingehangen worden of zitten ze er al in. In de takken bijvoorbeeld

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rcrnow,

De lampjes zitten er al in!

Beantwoorden

8 november 2019 om 00:28
janpiet25 Gebruiker

###  210 hoog en dan maar 330 lampjes … ###

in de video zitten er meer dan duizend in !!!.  Dit is helemaal geen vergelijking , wie deze boom koop zal erg teleurgesteld zijn met het resultaat .

Beantwoorden

8 november 2019 om 01:55
alexanderpas Gebruiker

Ik zag op YouTube Nederlands gezin die 175 lampjes in een boom van dezelfde hoogte deed en dat effect was ruim voldoende. Die haalden de verlichting er zelfs weer uit omdat ze lampjes teveel hadden. En dit zijn bijna een keer zoveel lampjes.

Ze gebruiken idd meer lampjes in de video, maar die boom is ook groter en het is geen noodzaak om een goed gevulde boom te krijgen. Het zijn behoorlijk felle leds ongedimd.

Ik heb zelf 800 ouderwetsche lampjes in mijn boom altijd, maar als ik die zou vervangen door 800 van deze leds dan is het echt gigantisch overkill.

Beantwoorden

8 november 2019 om 01:10
KpenneK Gebruiker

Blijven de naalden er goed op of verliest die ook naalden hebben nu thuis een plastieken kerstboom staan en daar zitten naalden aan die die verliest

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen KpenneK,

Hij verliest normaal gesproken geen naalden. Na een aantal jaren gebruik kan het natuurlijk wel gebeuren dat hij eens een naald verliest.

Beantwoorden

8 november 2019 om 01:32
Massie-73 Gebruiker

Hoe breed is deze boom?

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Massie-73,

De exacte breedte is ons niet bekend.

Beantwoorden

8 november 2019 om 02:47
alexanderpas Gebruiker

Klopt dit trouwens wel? Volgens mij is dit een boom uit de oude serie en heeft deze RGB leds, maar er staat RGBW vermeld. Volgens mij hebben de RGBW bomen andere aantallen leds?

Beantwoorden

8 november 2019 om 05:37
xtctu Gebruiker

Dat vraag ik me dus ook af.

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Deze variant heeft inderdaad RGB leds, we passen dit direct aan.

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:24
apwissink Gebruiker

Dus ik heb er 1 gekocht waarvan ik verwacht RGBW te hebben nu dus niet klopt?

Word je blij gemaakt met een dooie mus / boom!

Beantwoorden

8 november 2019 om 11:44
DGWBouwman Gebruiker

Welk merk/type boom wordt hier gebruikt? Misschien staat dit op de doos vermeld?

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze informatie is ons helaas niet bekend, DGWBouwman.

Beantwoorden

8 november 2019 om 13:06
Globetrotter1 Gebruiker

Vreemd dat deze informatie niet bekend is volgens Bas want ik lees in de specs. merk Twinkly, type PreLite Smart. Of is dat valse informatie?

Beantwoorden

8 november 2019 om 13:10
DGWBouwman Gebruiker

Het gaat om het merk/ type boom dat is gebruikt. Er zijn namelijk diverse merken in omloop waar Twinkly gebruik van maakt.

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:50
viyend Gebruiker

Komt deze actie terug?

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag viyend,

Er komt helaas geen nieuwe voorraad meer bij. Mocht je hem graag nog een keer voorbij willen zien komen, dan kun je altijd de inkopers tippen. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

8 november 2019 om 13:47
Tco Gebruiker

Geen Evergreen, geen deal.

Beantwoorden

8 november 2019 om 14:27
fleur153 Gebruiker

Moet deze boom ook water hebben en kan ik hem de rest vh jaar in de tuin plaatsen?

Beantwoorden

8 november 2019 om 15:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Nee, dit is een kunstkerstboom.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.