9 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Bobochic Lilly Uitklapbare Bedbank

Product expert aanwezig

Bobochic Lilly Uitklapbare Bedbank

Slapen, zitten, zittend slapen of op je hoofd slapen. Niks is te gek met deze comfortabele en bovenal handige bank van Bobochic!

Specificaties

Merk: Bobochic
Type: Lilly Uitklapbare Bedbank
Garantie: 2 jaar

• Plek voor 8 mensen
  • Stevig, massief frame
  • Ingebouwde opbergruimte

Algemene kenmerken

• Aantal zitplaatsen : 8
  • Aantal poten: 8
  • Structuur : massief houten frame + spaanplaat
  • Zitting : zigzagveren + 28 kg / m3 schuim + 150 g/m² vulling
  • Rugleuning: schuimkorrels min. 21 kg
  • Materiaal : Stof / textiel

Functionaliteit

• Converteerbaar / uitklapbaar: Ja
  • Opslag: ja
  • Verwijderbaar: ja
  • Productie: in Europa

Afmetingen

• Lengte: 300 cm
  • Breedte : 200 cm
  • Hoogte: 82 cm
  • Zithoogte: 45 cm
  • Diepte van de zitting : 58 cm
  • Diepte zitting kleine chaise: 115 cm
  • Verschil tussen de twee meridianen : 122 cm
  • Breedte kleine chaise : 92 cm
  • Breedte grote chaise : 90 cm
  • Grootte van het slaapgedeelte: 130 x 260 cm

Opslag afmetingen

• Lengte: 138 cm
  • Breedte: 62 cm
  • De diepte: 17 cm

(i) Na aankoop neemt de leverancier contact met je op om een leveringsafspraak te maken.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Bobochic Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

9 oktober 2019 om 00:09
LHogenbirk Gebruiker

Mooie bank lijkt me een goeie deal. Echter heb ik geen flauw idee hoe ie zit. Wat eigenlijk wel de voornaamste functie is van een bank. Hoe zit het met retourneren ? Ik neem aan dat hier kosten aan zijn verbonden. Of moet ik de bank via post NL zelf terug sturen of op een aanhanger langs brengen ?

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 06:35
crazymister Gebruiker

Zeker in het begin is het zitgedeelte vrij stevig. Dit wordt na verloop van tijd wel iets zachter. Het lig gedeelte is daarintegen vrij dun en daardoor ook best hard. Ligt verder wel prima.

Retourneren is duur. Hou rekening met €100,- +

Je mag wel zelf je vervoerder kiezen, maar zelf terugbrengen is geen optie…

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 00:27
KeesT2018 Gebruiker

Hoe krijg je de bank geleverd ?

Zelf in elkaar zetten of krijg je hem kant en klaar aan huis geleverd?

Ziet er mooi uit

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 06:38
crazymister Gebruiker

Hij komt in delen thuis. Je zal zelf de poten er op moeten zetten en de delen in elkaar moeten zetten. Is wel een klusje voor 2 man vanwege het uitschuifbare lig gedeelte

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 09:35
L0bbel Gebruiker

De bank wordt geleverd in 3 delen.  Ik heb de bank in mn eentje in elkaar gekregen (en dat terwijl ik 30 weken zwanger was)

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 00:32
prostar Gebruiker

Het gedeelte dat ‘uitgeklapt’ wordt ziet er vrij ‘hard’ uit (terwijl dit toch een essentieel onderdeel van de slaapgedeelte uitmaakt)? Kan je hier iets meer toelichting over geven?

Of is het de bedoeling dat er steeds nog met een extra topper gewerkt wordt?

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 06:40
crazymister Gebruiker

Dit is inderdaad vrij hard. Maar omdat je ligt en je gewicht dus verdeeld wordt is het wel te doen. Ik heb er zelf al een aantal keer op geslapen, en visite ook. Ligt prima, maar je moet er wel rekening mee houden

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 01:13
emailnummer Gebruiker

Zie vorige keer dat deze bank aangeboden werd (en niet voor het eerst) http://nl-nl.forum.ibood.com/products/215341-190727/bobochic-lilly-uitklapbare-bedbank/

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 04:08
Luuk-star Gebruiker

Mooi ding goede deal, ik zie veel positieve reacties uit Juli im buying :) onze zetel is aan vervanging toe.

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 09:01
ac47087 Gebruiker

In welke kleur(en) wordt de bank geleverd en kun je kiezen aan welke kant je de hoek wilt hebben?

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 09:04
Official Product Expert Bobochic Expert Official Product Expert

@ac47087, Bedankt voor je reactie.

De bank wordt geleverd als Two-Tone, oftewel, de onderzijde is Donkergrijs en de bovenzijde is lichter van kleur.

De zijde van de langste hoek kun je kiezen in de opties bij deze deal.

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 10:08
dirkvanwinckel Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de verzendpakketten. Ik woon op 4de verdieping en we hebben maar een kleine lifti in het gebouw.

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 10:17
Official Product Expert Bobochic Expert Official Product Expert

@dirkvanwinckel, Bedankt voor je reactie.

Aantal pakketten: 3

Afmetingen pakket 1: 63 x 87 x 198cm

Afmetingen pakket 2: 70 x 87 x 133cm

Afmetingen pakket 3: 55 x 87 x 147cm

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 11:35
Globetrotter1 Gebruiker

Ideaal voor als je klein behuisd bent en je vriendin komt onverwacht langswippen;-)

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 12:08
gjs Gebruiker
9 oktober 2019 om 13:24
mobi666 Gebruiker

Heb deze gekocht tijdens de vorige deal. Ben er uitermate tevreden over. Ik vind het trouwens stom dat je hier geen foto’s kan uploaden anders kon ik een paar ‘echte’ foto’s tonen van deze zetel…

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 13:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi mobi666,

Super leuk als je foto’s kan toevoegen van de bank bij jou thuis. Foto’s kun je hier uploaden: https://mupload.nl/

Het linkje wat je daar uitkrijgt kun je hier posten, door op het boompje te klikken boven het tekstveld.

Stem nu!

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 20:15
dzjengis74 Gebruiker

Wat wordt bedoeld met hoek links of hoek rechts?

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 21:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond dzjengis,

Dat gaat over de hoek van de bank. Je kunt kiezen aan welke kant je die hoek wilt hebben.

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 21:54
suradj Gebruiker

Even voor de zekerheid: met de hoek bedoel je de kant met de langste zijde toch?

Beantwoorden

9 oktober 2019 om 20:43
taal84 Gebruiker

Wij hebben deze ook gekocht tijdens de vorige aanbieding – heel tevreden over deze aankoop!!!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.