25 november 2018 om 00:00
iBOOD

2x Osram Submarine LED Lamp

Product expert aanwezig

2x Osram Submarine LED Lamp

Op zoek naar verlichting voor je kelder, garage, magazijn of andere grote ruimte? Dan is dit vandaag dé aanbieding voor jou!

Specificaties

Merk: Osram
Type: Submarine Ledlamp
Aantal: 2 stuks

• Kleurtemperatuur: 4000 K
  • Lichtstroom: 1550 lumen
  • Levensduur tot 30.000 uur

Eigenschappen

• Optimale elektrische bescherming dankzij twee veiligheidscomponenten
  • Energiebesparingen van maximaal 65% vergeleken met armaturen die T8 fluorescentielampen op C-VSA gebruiken
  • Goede, gelijkmatige verlichting
  • Snelle en eenvoudige vervanging van lampen

Technisch

• Fitting: G13
  • Nominaal vermogen: 17 W
  • Nominale spanning: 220 - 240 V
  • Netfrequentie: 50/60 Hz
  • Lichtkleur: Koel wit
  • Lichtstroom: 1550 lm
  • Kleurweergave-index Ra: >80
  • Kleurtemperatuur: 4000 K
  • Vochtbestendig armatuur (IP65)
  • Beschermingsklasse: I
  • PG-kabelgordel aan de zijkant
  • Vuur- en ontstekingsbestendige behuizing conform EN 60598-1, 650 ºC gloeidraadtest
  • Levensduur tot 30.000 uur
  • Niet dimbaar
  • Kwik-vrij en RoHS-compliant

Montage

• Type: Surface

Fysieke eigenschappen

• Materiaal: Polycarbonaat
  • Lengte: 1265 mm
  • Breedte: 72 mm
  • Hoogt: 86 mm
  • Gewicht: 1324 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Osram Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

25 november 2018 om 00:35
boonens Gebruiker

Ik zoek nog verlichting voor in de garage van onze nieuwbouwwoning. De garage is 6,12 x 3,40 meter en er zit een lichtpunt in het midden. Twee vraagjes van deze leek:

- Kan ik twee van deze armaturen op 1 lichtpunt aansluiten?

- Zo ja, zijn twee van deze TL-lampen voldoende om een dergelijke garage fatsoenlijk te verlichten, of is het juist teveel?

Beantwoorden

25 november 2018 om 01:48
Timmmerman Gebruiker

- Ja, je kan er 2 op 1 lichtpunt monteren, zie je dat niet zitten, laat het dan door een vakman uitvoeren.

- Met 2 armaturen heb je zeker voldoende licht, maar als je werklicht nodig hebt, zou ik er 4 nemen en die mooi verdelen over de ruimte.

Beantwoorden

25 november 2018 om 09:02
Official Product Expert Osram Expert Official Product Expert

Goedemorgen boonens,

Het antwoord wat Timmmerman vannacht gegeven heeft klopt helemaal. Je kan probleemloos meerdere armaturen aansluiten op 1 punt.

Gebruikt u uw garage als opslag, dan is 2 armaturen voldoende. Maar sleutelt u er bijvoorbeeld ook aan uw auto, dan is een hogere lichtopbrengst zeker aan te raden door er meer te plaatsen.

Beantwoorden

25 november 2018 om 10:16
Erikvereijken Gebruiker

Ik sluit me hier helemaal bij aan, heb hetzelfde formaat garage, ook nieuwbouw woning, kunt gewoon 2 aan elkaar koppelen met lasdoppen of kroonstenen. Licht is voldoende om garage goed te verlichten behalve dat ik nog 2 kleinere met schakelaar in de hoek bij Mn werkbank heb hangen. Heb de tl’s hier bij IBOOD gekocht van ander merk met vergelijkbare specs.

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:04
boonens Gebruiker

Top, iedereen hierboven hartelijk dank voor de reactie! Heb ze besteld.

Beantwoorden

25 november 2018 om 15:08
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Boonens! Veel plezier met de aankoop! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 november 2018 om 11:13
Pruttel 46 Gebruiker

In de omschrijving staat dat deze armatuur voor binnenshuis is.

Hij is echter ook IP65 gecertificeerd. Dat zou betekenen dat ie wel geschikt is voor buiten. Ik wil graag weten wat het echt is, want ik wil ze buiten onder een overkapping hangen waar het nog wel eens vochtig kan worden.

Beantwoorden

25 november 2018 om 11:54

Beste Pruttel 46,

Je kan ze inderdaad gewoon onder je overkapping hangen, dat is geen probleem voor IP65.

Beantwoorden

25 november 2018 om 12:15
Pruttel 46 Gebruiker

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga een stel aanschaffen.

Beantwoorden

25 november 2018 om 19:52

Veel plezier met de aankoop.

Beantwoorden

25 november 2018 om 17:00
BertTest Gebruiker

Hoeveel heb je er nodig voor een kelderruimte van 25m²?

Beantwoorden

25 november 2018 om 19:50

Als je de kelder alleen gebruikt voor opslag, dan heb je aan twee armaturen genoeg. Maar als je er hobby’s uitoefent zou ik er 3 of 4 ophangen om voldoende licht “op de handen” te hebben.

Beantwoorden

25 november 2018 om 17:52
Pet0r Gebruiker

Mooie aanbieding! Nu nog wachten op een vergelijkbare aanbieding met een armatuur voor 2 led lampen.

Beantwoorden

25 november 2018 om 19:51

Tip de inkopers van iBood zou ik zeggen…..

Beantwoorden

25 november 2018 om 22:09
dimatteo Gebruiker

Kan je de led’s zelf ook vervangen of moet je meteen de hele armatuur mee vervangen indien de led’s hun (hopelijk pas na 30 000u) beste tijd hebben gehad?

Beantwoorden

25 november 2018 om 22:13
dimatteo Gebruiker

Sorry…had erover gelezen!

Eigenschappen

Optimale elektrische bescherming dankzij twee veiligheidscomponenten
Energiebesparingen van maximaal 65% vergeleken met armaturen die T8 fluorescentielampen op C-VSA gebruiken
Goede, gelijkmatige verlichting
Snelle en eenvoudige vervanging van lampen

Beantwoorden

9 december 2018 om 16:38
Klussert Gebruiker

Led lampen in goede staat ontvangen, wel jammer dat de armaturen niet wit zijn (zoals op de foto’s) maar grijs:-(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.