7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Matras Oslo | 90 x 200 cm

Larson Matras Oslo (90 x 200 cm)

Dit luxe matras heeft een unieke samenstelling, die ervoor zorgt dat jouw lichaam optimaal wordt ondersteund.

Specificaties

Merk: Larson
Type: Oslo Matras
Afmeting: 90 x 200 x 28 cm
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 5 jaar via Larson
Proefslapen: 100 dagen

• Anti-allergeen tijk
  • Traagschuim en pocketveren
  • Slaap als nooit tevoren

Opbouw

• Springs: 15 cm Larson Pocketsprings™
  • Onderlaag: 5.5 cm superzacht PU schuim
  • Centerlaag: 3.5 cm traagschuim HR50
  • Toplaag: 4 cm gel-infused traagschuim HR50

Technische specificaties

• Schuim densiteit: HR50
  • Hoogte springs: 15 cm
  • Diameter springs: 2.1 mm
  • Windingen springs: 5
  • Aantal springs: 300/m²
  • Gewicht: Getest voor personen tot 120 kg
  • Ventilatie: Uitstekend, voorzien van een 3D border
SIZE

Geschikt voor: Boxspring, lattenbodem, spiraalbodem en (elektrisch) verstelbare bedbodems.

Veelgestelde vragen

Wat is de hardheid van het matras?
Het matras heeft een medium hardheid.

Is het matras aan twee kanten te beslapen?
Door de opbouw van het matras is het niet nodig deze van de bovenzijde naar de onderzijde te draaien.

Heeft het matras een afritsbaar tijk?
Nee, je kunt het tijk schoonmaken door deze te stofzuigen of te reinigen met een stoomreiniger.

Kan het matras ook op een andere datum worden bezorgd?
Op verzoek kan de leverdatum worden verplaatst. Stuur hiervoor een mail met je gegevens naar de klantenservice van Larson: support@larsonbeds.nl.

Hoe wordt dit matras geleverd?
Deze zal vacuüm opgerold in een compacte doos worden bezorgd. 

Is het mogelijk om bij het leveren je oude matras mee te geven?
Nee, dit is niet mogelijk.

Hoe zit het met retourneren?
Indien het matras niet naar wens is, kan deze gratis worden geretourneerd. Indien dit binnen de 100 dagen proefslapen valt, krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

7 november 2018 om 02:10
Fidelis89 Gebruiker

Wij hebben op 2 september 2015 dezelfde matras gekocht voor 2 personen. Deze was zalig het eerste jaar…

Toevallig hebben we gisteren onze matras terug gedraaid (voeteinde met hoofdeinde gewisseld) omdat ze zo slecht ligt!

Wij wegen 68 en 82 kg. En met dit gwicht hadden we na 1 jaar al 2 ‘’slaapgeulen” ondertussen is dit al zo extreem erg als je alleen op de matras ligt in het midden je een ”’bult” voelt en naar 1 kant rolt.

Ik raad deze matras dan ook af. Wij betaalden 319euro voor een 2persoon. Maar als je elk jaar of 2 jaar een nieuwe moet lopen dan investeer je beter in betere/duurdere die langer meegaat.

Wij hebben allebei rugpijn en gaan deze Larson buiten smijten. Als er kandidaten zijn je mag hem gratis ophalen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 08:35
Pvdvenis Gebruiker

Hier hetzelfde verhaal. Wij konden er ook niet aan wennen, bijna geen ondersteuning, veel te zacht en daardoor snel doorlig gaten. Mijn vrouw en ik rolden ook altijd naar elkaar toe in het middden. Heel gezellig maar niet altijd even fijn als je wilt slapen. Kwaliteit neemt inderdaad na een half jaar drastisch af

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:12
bbmedia Gebruiker

Dank voor het delen van je ervaring. Ik twijfelde om het matras aan te schaffen maar dat gaan we dus niet doen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:33
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste Fidelis en Pvdvenis,

Wat vervelend dat jullie deze ervaring hebben met de Larson matrassen. Zouden jullie contact op kunnen nemen per e-mail via support@larsonbeds.nl? Daar kunnen we bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:30
Pvdvenis Gebruiker

@ Larson Expert: wij hebben de matrassen een paar maanden geleden weggedaan…

Beantwoorden

7 november 2018 om 08:55
Fidelis89 Gebruiker

Echt zonde van het geld… Kan je al een citytrip mee doen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:02
RoelRoel Gebruiker

Wauw, gewoon een Nederlandse naam voor een nieuwe categorie op ibood… Vonden de marketeers dit wel een goed idee?

Het is denk ik de enige die in het Nederlands is…

Beantwoorden

12 november 2018 om 19:50
Moderator Jelle Moderator

Alle deals is ook Nederlands ;-)

Beantwoorden

7 november 2018 om 12:37
EDWernars Gebruiker

@larsonExpert

ik heb sinds eind augustus/ begin september dit matras, heb dit account toen gekocht omdat ik veel last had van mijn vorige matras na het slapen (pijn in de rug) 
jullie gaven aan dat deze mijn rug optimaal kon ondersteunen enkel heb ik de matras nu al 1x moeten omdraaien omdat ik weer last van mijn rug begon te krijgen…

Is dit normaal?

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:31
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste EDWernars,

Bedankt voor uw bericht. Kunt u uw bericht richten aan support@larsonbeds.nl dan gaan we bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 19:50
Tek2reality Gebruiker

Ik heb ontdekt dat deze matrassen enkel bedoeld zijn voor kortingssites. Ook op de eigen site is dit matras d.m.v. een kortingscode voor hetzelfde geld te krijgen. Dit houd in dat de adviesprijs enkel bedoeld is om men te laten denken dat het hier een duur matras betreft. Dat is dus niet zo. Dat het matras ook op bol.com wordt aangeboden voor het originele bedrag is enkel om het verhaal geloofwaardiger te maken. Bol.com is hier de ideale site voor, elk bedrijf  kan hier immers zijn spullen te koop aanbieden voor de prijs die ze willen.

Bezint eer u hier aan begint.

Beantwoorden

7 november 2018 om 22:30
aad281 Gebruiker

Tek2reality heeft gelijk. Door op de eigen site van de matrasssenwinkel als kortingscode SUMMERSALE2018 in te voeren kom je met verrekening van de verzendkosten op bedragen die minder dan enkele procenten afwijken van deze zogenaamde Ibood-deal. Een bedenkelijk verdienmodel. De Larson Official product Expert is nu in overleg met afdeling communicatie: “Hoe gaan we ons hieruit redden?” Ik vrees dat het radiostilte blijft.

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:03
Moderator Paul Moderator

Na 22:30 uur ’s avonds zal de Product Expert niet meer reageren helaas. Waarschijnlijk op tijd gaan slapen. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.