23 september 2018 om 00:02
iBOOD

6x Artiteq Classic Rail All-In-One Ophangsysteem

6x Artiteq Classic Rail Ophangsysteem

Geen gaten boren in het midden van de muur. Stijlvol transparant koord.

Specificaties

Merk: Artiteq
Type: Classic Rail All-In-One ophangsysteem

• Discreet koordsysteem
  • Megapack van 6 rails!
  • Delen met de buurman kan ook

Het volgende pakket ontvang je 6 keer: 

1x Classic rail wit (200 cm)
8x Schroef (3,5 x 4,5 mm ph PZ 2 incl. bit)
8x Plug (6 mm universeel)
2x Perlondraad (2 mm dik, 150 cm lang)
2x Cilinderhaak wit
2x Minihaak

23 september 2018 om 00:39
darryl12 Gebruiker

Hoeveel gewicht kunnen de koorden dragen? En welke (ral) kleur wit zijn railings en koorden?

Beantwoorden

23 september 2018 om 01:20
bbbsr Gebruiker

zie diverse websites. Ral 9010 en gewicht zie bij websites

Beantwoorden

23 september 2018 om 08:41
DarioSienna Gebruiker

Zie geen video….

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag DarioSienna,

De video staat onder de product omschrijving. Is die voor jou niet zichtbaar?

Beantwoorden

23 september 2018 om 15:52
DarioSienna Gebruiker

Idd niet zichtbaar….

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:04
Moderator Paul Moderator
23 september 2018 om 13:24
jochenmeulenyzer Gebruiker

Wat zijn de garanties dat deze rails wel degelijk thuis geleverd worden? Mijn bestelling van juli (soortgelijke rails) zijn tot op de dag van vandaag nog niet geleverd. Nu bericht gehad dat mijn aankoop bedrag wordt teruggestort.

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jochenmeulenzyer,

Wat vervelend dat je bestelling niet geleverd kon worden. Ik ga er vanuit dat deze gewoon geleverd worden natuurlijk.

Beantwoorden

23 september 2018 om 21:31
EricVG Gebruiker

Beste Jochen,

Net zoals jij blijkbaar, had ik hetzelfde voor bij de ArtiTeq ClickRail. De tracking van 2 aparte paketten, met resp. 4 en 2 sets (elk 4×2m) zijn allebei ergens gestopt bij PostNL, maar ‘aangekomen in land van bestemming’, zijnde ergens een verzamelpunt. Ik denk eerder dat het pakket te groot was om te verwerken….

Ik heb iBood gemaild via de bestelnummers en na een onderzoekje van 2dagen kwamen ze tot de constatatie dat beide paketten verloren waren. Een terugstorting zou gebeuren, maar is nog steeds niet gebeurd. Tenzij deze op miraculeuze wijze toch nog op hun bestemming aankomen. Hetbis nu niet dat het een ‘klein pakketje’ is en ergens achter kan vaklen zonder zichtbaar te zijn. Ondertussen heeft mijn vriendin (die wegens veelvoudig pakjes kopen al wat ervaring heeft met ‘verloren zendingen’) vorige week eens rechtstreeks bij PostNL achter hun veren gezeten (ook via Twitter, meer openbaar en ’slechte reclame’ is sneller opgelost). Ze gingen het nog eens nakijken en me persoonlijk contacteren.

Dus, op dit moment enige twijfel aangezien dit systeem toch net iets anders is dan het ClickRail systeem

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:00
Moderator Paul Moderator

Hallo Eric, als een bestelling niet geleverd kan worden behoor je het geld terug te krijgen. Ik zal de klantenservice attenderen op jouw case en email, zodat het hopelijk snel opgelost zal worden.

Als je interesse hebt in dit ophangsysteem zou ik de aanbieding niet laten schieten. Maar die keus is uiteraard aan jou.

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:27
Roelll Gebruiker

Dag iBood, zie je bij deze rails ook naden als je ze naast elkaar hangt? Bijv. 3 stuks (6 meter) naast elkaar?

Verder is het een niet al te scherpe ibood, incl. verzendkosten 4 euro voordeel op een bedrag van 71 euro:

https://www.ophangsystemen.nl/classic-rail-wit-200cm

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.