20 september 2018 om 00:00
iBOOD

2x Dutch Furn Modern Swing Eetkamerstoel

Product expert aanwezig

2x Swing Eetkamerstoel

Met een set nieuwe eetkamerstoelen geef je jouw inrichting weer een geheel nieuwe look! Je ontvangt er twee van de kleur van jouw keuze.

Specificaties

Merk: Dutch Furn Modern
Type: 2x Swing Robuuste Eetkamerstoel
Zichttermijn voor gratis retourneren: 14 dagen
Garantie: 2 jaar

• Stoer design
  • Sterk en robuust
  • Comfortabele zit

Kenmerken

• Materiaal frame: Robuust metaal
  • Bekleding stoel: PU vintage artificiëel leer
  • Bekleding armleuning stoel: PU vintage artificiëel leer
  • Zitting: Comfort foam
  • Afwerking frame: Mat zwarte poedercoating met anti-kraslaag
  • Inclusief vloerbeschermers
  • Draagvermogen: 120 kg

Afmetingen

• Hoogte: 85 cm
  • Breedte: 55 cm
  • Diepte: 60 cm
  • Zithoogte: 44-46 cm
  • Zitbreedte: 44 cm
  • Zitdiepte: 41 cm
  • Hoogte armleuning: 66 cm

Als de stoelen niet aan je verwachtingen voldoen, kun je ze binnen 14 dagen na levering gratis retourneren.

Gratis retourneren naar:
Dutch Furn Modern
T.a.v Service Point
Antwoordnummer: 56500
Postcode: 3506WB

Voorwaarde voor gratis retourneren:
Verpak de stoelen netjes in de originele verzenddoos en in de originele verpakkingsmateriaal.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Elke 2 uur tussen 10:00 en 22:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Dutch Furn Modern Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 september 2018 om 08:41
lukyluke007 Gebruiker

Op de foto’s is met name bij de cognac kleur het kunstleer erg gemêleerd. Is dit in de werkelijkheid ook zo?

Als de stoelen retour gezonden moeten worden, is dit dan via een bepaald verzendbedrijf of gewoon naar het dichtstbijzijnde punt?

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:23
Official Product Expert Dutch Furn Modern Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

In werkelijkheid is het een stuk rustiger, komt door het lichteffect van de studio.

Retouren lopen via postnl, dus gaat via een postnl servicepunt.

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:58
jasperste Gebruiker

In de zoektocht naar dezelfde stoelen maar dan zonder leuning kom ik geen andere aanbieders tegen die uberhaupt dit merk aanbieden of kennen. Ook vind ik geen website van dit merk. Is er een website/dealer voor meer van hetzelfde aanbod, waar deze stoelen worden aangeboden en/of waar worden de stoelen elders verkocht worden (aangezien er gesproken wordt over originele prijs van 219.95 die ik elders niet zie)?

Beantwoorden

20 september 2018 om 13:39
Boekel1975 Gebruiker
20 september 2018 om 12:10
janzen98 Gebruiker

binnen twee weken gratis retour. Klinkt goed! Echter zal ik die weken op vakantie zijn en dus niet op tijd zijn. Kan de bezorging ook worden uitgesteld met een paar weken?

Beantwoorden

20 september 2018 om 20:53

We kunnen helaas de koop niet uitstellen. Wel kunt u ons mailen dat de stoelen zijn ontvangen, en kunt u na uw vakantie de stoelen beoordelen. Dan kunnen we dit met de leverancier afstemmen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 13:31
Gusse Gebruiker

Beste, zijn dit dezelfde stoelen als de Kubis eetkamerstoel?

Beantwoorden

20 september 2018 om 20:50

Nope, zijn andere stoelen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 18:00
Lytebe Gebruiker

Stel dat de stoelen tegenvallen, kunnen deze van België ook gratis geretourneerd worden ?

Beantwoorden

20 september 2018 om 19:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Lytebe,

Het staat ook vermeld op de BE site, dus ik ga daar wel vanuit. Ik zal het morgen voor de zekerheid nog even navragen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 20:49
Lytebe Gebruiker

Morgen is de koop afgelopen !!!!

Beantwoorden

20 september 2018 om 20:51

U kunt ook vanaf België, gratis retourneren.

Beantwoorden

20 september 2018 om 22:56
Moderator Niek Moderator

Ik had niet gezien dat de deal vanavond al afloopt, maar de product expert heeft gelukkig al antwoord gegeven :-)

Beantwoorden

20 september 2018 om 20:49

Dat zal geen probleem zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.