12 juni 2019 om 00:02
iBOOD

EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen

Ook verkrijgbaar in Birch Brown Oiled, Pine White, Pine Brown, Pine Black, Pine Grey

EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen

Zoek je een stoel die bestaat uit natuurlijke materialen, een uniek design heeft en comfortabel is? Hier heb je hem. :)

12 juni 2019 om 07:17
anneguy Gebruiker

Kunnen deze stoelen het gehele jaar buitenstaan zonder weg te rotten?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 08:44
Moderator Jim Moderator

Hi Anneguy!

Ja, ze kunnen het hele jaar buiten. Het hout is afgewerkt en beschermd tegen weersinvloeden.
Wat wel gevoelig blijft voor het weer is het touw waarmee je ze monteert. Het best is dan ook wel om ze onder een afdak te zetten of in de winter binnen.

Ze zijn heel makkelijk inklapbaar dus het neemt niet veel ruimte in.

Groet,

Jim

Beantwoorden

12 juni 2019 om 08:22
puvuduvu Gebruiker

Het is niet erg duidelijk welke stoel welke kleur is. Kan iemand van één van de foto’s waar ze allemaal opstaan benoemen wat nu precies de kleur is bij iedere stoel?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:05
Thiazz Gebruiker

Waarom kan ik er maar 1 bestellen?

2x los bestelling is zeker de enige oplossing?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:12
Moderator Jim Moderator

Hi Thiazz!

Ik ga dit even vragen, maar de kans is groot dat dit te maken heeft met de omvang van het pakket :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:32
joppeo Gebruiker

Dus ik zou er wel 2 kunnen bestellen achter elkaar, alleen betaal ik dan 2x verz. Kosten?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is helemaal correct, joppeo!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:49
jansievos Gebruiker

Gek twee kleuren kan wel in een bestelling????

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:52
Moderator Jim Moderator

Niet verder vertellen! :-)
Het systeem gaat er van uit dat het verschillende deals zijn. Vandaar. Groetjes! :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.