23 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Allibert Kobana Walk-in Douche | 90 cm

Ook verkrijgbaar in Walk in douche Kobana 100, Walk in douche Kobana 120

Allibert Kobana Walk-in Douche | 90 cm Allibert Kobana Walk-in Douche | 100 cm Allibert Kobana Walk-in Douche | 120 cm

Een douchecel biedt je een stukje luxe en ruimtelijkheid in je badkamer en het doucht heerlijk. Verkrijgbaar in verschillende maten.

23 maart 2019 om 08:22
Saffel Gebruiker

Wat is nu feitelijk de inhoud van het pakket , dit is mij helemaal niet duidelijk.

Betreft het alleen de douchewand ( glaspaneel) of ook de douchebak of ook de sproeier ???

Op de eerste foto staan de drie .

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:38
Moderator Jim Moderator

Hi Saffel,

Ik gok dat het in dit geval alleen gaat om de douchewand! Ik zal het nog even navragen voor de zekerheid!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 maart 2019 om 08:27
olivergame Gebruiker

wat ik lees alleen de douch wand

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:26
maniactha Gebruiker

Is een ‘onderbak’ noodzakelijk of kan de douchewandj eventueel zo op de tegelvloer geplaatst worden?

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:39
Moderator Jim Moderator

Hi Maniactha,

Zoals Mark hier aangeeft, is het in theorie allebei mogelijk :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:14
maniactha Gebruiker

Bedankt! Is het nog mogelijk om ergens een video ervan te bekijken? Ik kan er niet zoveel over vinden.

Nog een paar vragen:

1. Kan dat deurtje 90 of 180 graden draaien?
2. Hoe hoog moet de badkamerruimte minimaal zijn voor deze cabine? Mag het bovenin bijna ‘gesloten’ zijn of moet er nog een redelijke ruimte open blijven voor ventilatie?

Beantwoorden

23 maart 2019 om 10:37
mark.malipaard Gebruiker

Op de site van Alibert staat “vaste douchewand” als omschrijving. Dat lijkt het ook te zijn hier. Ook zie op www staan: LET OP: Omdat de inloopddouche ook op een douchebak te plaatsen is zijn de afmetingen 2 á 3 cm kleiner als aangegeven maat.  Mijn conclusie is dan dat het beide mogelijk lijkt. Dus op een bak of direct op de tegels.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.