19 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Moa Sfeerhaard Klassiek

Ook verkrijgbaar in Modern

Moa Sfeerhaard Klassiek Moa Sfeerhaard Modern | Rondo

Lekker dekentje, warme chocomelk, filmpje erbij.. En gezellig voor de sfeerhaard van Moa kruipen!

19 oktober 2018 om 01:37
peterderooij Gebruiker

Volgens de omschrijving kun je deze haard overal neerzetten. Dit is niet geheel correct want volgens de handleiding

mag het o.a. niet direct onder een stopcontact staan, niet in de directe nabijheid van een douche e.d. en is het

apparaat ontwikkeld om op een hard, horizontaal vlak te worden geplaatst.

Voor alle voorschriften zie:

https://www.dropbox.com/s/27lr7ojxf6gpqvm/MOA_ElectricStove180_InstructionManual.pdf?dl=0

Hier kun je ook lezen dat je de voet blijkbaar zelf moet monteren.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen peterderooij,

Bedankt voor je alertheid en de aanvullende informatie. Ik geef het even door.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:53
maxxxke Gebruiker

Modern look + 70€ tsss

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:23
Giesso Gebruiker

Precies!!

No Go!!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 14:04
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs van de Modern is zelfs €100 hoger dan van de Classic, waardoor het iBOOD voordeel bij de Modern nog groter is dan bij de Classic.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 14:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Aanvullend op Paul geef ik graag het volgende mee:

De Modern look heeft dikker en zwaarder materiaal. Daarnaast heeft ook een hoger vermogen (2000 Watt vs 1800 Watt). Tot slot heeft hij ook veel ronde vormen en rond glas, dit maakt de productie aanzienlijk duurder.

Deze redenen verklaren dan ook het prijsverschil tussen deze twee haarden.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:39
KYC Gebruiker

heeft er iemand ervaring met MOA sfeerhaarden?

inderdaad wat mij ook opviel is dat je voor de modern look 70 euro extra betaald…

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 14:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Modern look heeft dikker en zwaarder materiaal. Daarnaast heeft ook een hoger vermogen (2000 Watt vs 1800 Watt). Tot slot heeft hij ook veel ronde vormen en rond glas, dit maakt de productie aanzienlijk duurder.

Deze redenen verklaren dan ook het prijsverschil tussen deze twee haarden.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 10:34
Frisbee Gebruiker

Het ziet er gezellig uit, maar als warmtebron zijn dit soort apparaten wel erg inefficient.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:14
vaatwastabletje Gebruiker

Mag ik vragen waarom mijn linken naar een goedkopere site wordt verwijderd?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:14

Correctie, mijn reactie werd niet ingeladen bij mij.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:50
fgeer Gebruiker

Je link is weer verdwenen zo te zien!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag vaatwastabletje,

Hij is waarschijnlijk automatisch verwijderd doordat er meerdere links in je bericht stonden. Dat is een soort spam beveiliging op het forum.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 15:12

Nu dan met 1 link,

hier zijn de sfeerhaarden ook te koop, voordeliger.
http://www.personeelsvoordeelwinkel.nl/?voordeel@essent

Het lijkt op een personeelswinkel, maar dit is gewoon een webshop. Zonder problemen kun je hier bestellen
je kunt het einde ook vervangen door pvkpn

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 20:24
piieter Gebruiker

Waarom is de prijs niet verlaagd? Aangezien iBood toch de laagste prijs beloofd. Gaat dat nog gebeuren. Ik twijfel nog om te bestellen.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 22:35
Moderator Paul Moderator

iBOOD kan in dit geval niet verder omlaag met de prijs, waardoor er geen aanpassing zal plaatsvinden.

Bovendien is de link niet van een reguliere webshop. Het zal misschien mogelijk zijn om als willekeurige consument een bestelling te plaatsen, maar de prijzen kunnen extra laag zijn door ondersteuning van de aangesloten bedrijven.

Verder lees ik niets over verkopersgarantie, alleen over fabrieksgarantie. Dus geen gewone webshop.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:48
fgeer Gebruiker

Check even de afm? Meer voor een poppenhuis!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:44
MarsPluto Gebruiker

Flink poppenhuis heb je dan.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:51
rzwaaf Gebruiker

In de omschrijving staat “ Ah, de leven! “. Dit is incorrect. Het met zijn “Ah, het leven”. Allochtoniaans lijkt óók hier binnengeslopen te zijn.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:53
rzwaaf Gebruiker

CORRECTIE.
In de omschrijving staat “Ah, de leven!”. Dit is incorrect. Het moet zijn “Ah, het leven”. Allochtoniaans lijkt óók hier binnengeslopen te zijn.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:59
fgeer Gebruiker
19 oktober 2018 om 13:47
MarsPluto Gebruiker

Spreektaal onder jongeren. Publiek van iBOOD is kennelijk breder dan alleen veertigers, gok ik. Ik houd wel van de afwisseling in de teksten, een knipoogje hier en daar.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 19:26
Caerco Gebruiker

Algemeen; Mensen denk hieraan als je iets koopt bij Ibood. Goede deals, zo van je rekening afgeschreven maar als je iets retourneert krijg je je geld never nooit niet terug! Ze reageren niet eens op emails, en bellen kost je je maandbundel!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 22:39
Moderator Paul Moderator

Hoi Caerco,

iBOOD zal altijd klachten oplossen en bij retourneren het geld terugbetalen. Waarom jij je geld (nog) niet teruggekregen hebt, weet ik niet, maar ik zal de klantenservice attenderen op dit bericht. Let op dat je niet op automatische emails kunt reageren, zoals aankoopbevestiging of nieuwsbrief.

Stuur anders een mailtje naar webcare@ibood.nl dan zul je ongetwijfeld spoedig een reactie ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.