19 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Label51

Label51
Zet u!

Plaats die versleten eetkamerstoelen bij het grof huisvuil, want de designstoelen van Label51 geven elk interieur extra allure. Zitten die stoelen nog goed? Laat ze dan staan en geef je interieur een boost met een stoere bijzet- of salontafel. Voor ieder wat wils in deze Flash Sale!

23 februari 2020 om 15:14
scorpion31176 Gebruiker

Hoe zit het met eventueel retourneren?
Ik twijfel of ik er 6 neem met 20 euro verzendkosten. Maar als ze niet staan / bevallen staat dat retourneren voor eigen rekening gaat.

Hoe moet ik dat als particulier regelen? Ik kan niet met de 6 stoelen bij het postkantoor aankomen en vraag mij werkelijk af wat voor vermogen dat dan gaat kosten…

Beantwoorden

23 februari 2020 om 21:40
Moderator Paul Moderator

Er zijn ook andere manieren om de stoelen te retourneren. Je mag zelf kiezen via welke vervoerder je wilt retourneren. Of dit ook rechtstreeks met Label51 is te regelen, weet ik niet. Maar dat zou je aan de klantenservice van iBOOD kunnen vragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.