7 november 2019 om 00:00
iBOOD

Ritos Tuinverlichting

Ritos Tuinverlichting
Spot aan!

Tijdens de herfst mogen we onze tuin niet uit het oog verliezen. Want ook in deze maanden mag jouw buitenstekkie terecht in de spotlights staan.

Daarom deze Flash Sale vol lampjes, lichtverdelers, kabels en andere handige producten om als een echte DIY-er jouw tuin sfeervol en functioneel te verlichten.

7 november 2019 om 07:47
Willy-VD Gebruiker

Beste,

Bol ø30cm= kan de lamp vervangen worden door een andere lamp van minder watt?

Dank u.

Beantwoorden

7 november 2019 om 08:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Willy-VD,

Ja dat kan, in de omschrijving staat ook: Daarom kun je zelf kiezen welke lamp met E27-fitting je gebruikt voor deze tuinbol.

Beantwoorden

7 november 2019 om 10:41
Official Product Expert Ritos Expert Official Product Expert

Yes, this is possible.

Beantwoorden

7 november 2019 om 14:29
deurie Gebruiker

Kan ik deze lampen direct op het normale 220 Electra het aansluiten, of moet ik een heel systeem (transformator, zwakstroom of andere) aanleggen?

Beantwoorden

7 november 2019 om 15:26

as long as the product have a voltage of 230 Volt you can connect this to the normal house power supply

Beantwoorden

7 november 2019 om 18:13
MoveYourBody Gebruiker

Ik heb al een heleboel gekocht van Ritos en ben zeer tevreden. Ik krijg alleen de timer niet werkend. Momenteel heb ik het zo aangesloten; eerst de startstekker in het stopcontact. Deze heb ik aangesloten aan de timer en van daaruit een splitter en verdere verdeling van de aansluitingen/verlichting. De linker schakelaar op de timer is degene die je moet bedienen en deze kan je schakelen op timer/aan/uit. Ik krijg de verlichting niet uit. Hoort daar de 10cm lange switch kabel nog tussen?

Beantwoorden

8 november 2019 om 16:07

unfortunately i can’t answer this question, the timer should work the way you connected it.

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:35
MoveYourBody Gebruiker

Kan de Ritos expert reageren op eerdere vraag? Ik moet misschien nog iets bestellen om het werkend te krijgen en het zou zeer zuur zijn als dit uitverkocht raakt.

Beantwoorden

8 november 2019 om 13:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MoveYourBody,

Ik ga even navragen wanneer de expert weer aanwezig zal zijn.

Beantwoorden

8 november 2019 om 13:20
MoveYourBody Gebruiker

Ok top!

Beantwoorden

8 november 2019 om 18:55
MoveYourBody Gebruiker

Al iets meer bekend over de expert? Ik ben 1 van de gelukkigen die in het weekend mag werken dus de aanwezigheid van de expert moet maar net passen. Maandag zouden de Ritos spullen er weer af kunnen zijn en dan vis ik achter het net :-(

Beantwoorden

10 november 2019 om 00:56
Moderator Paul Moderator

De Ritos expert heeft op 8 november om 16:07 gereageerd op jouw eerdere bericht. Helaas zonder oplossing.

unfortunately i can’t answer this question, the timer should work the way you connected it.

Beantwoorden

8 november 2019 om 21:13
PoGoGeK Gebruiker

Kan ik met dit systeem ook naar mijn tuinhuis toe om vervolgens een Condensdroger aan te sluiten?

Beantwoorden

10 november 2019 om 01:01
Moderator Paul Moderator

Gaat jouw vraag over de voedingskabel voor buiten?

Deze is bedoeld voor de verlichting. Een condensdroger vraagt veel meer stroom tijdens het drogen. Het is niet bekend of deze kabel daarvoor geschikt is. Persoonlijk zou ik het je daardoor afraden.

Beantwoorden

10 november 2019 om 13:44
MoveYourBody Gebruiker

Even een vraag voor de zekerheid; ik heb een aardig Ritos netwerk aangelegd met diverse type lampen. Kunnen deze in de winter (vorst/sneeuw) buiten blijven staan?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.