22 november 2018 om 00:00
iBOOD

Osram Bureaulampen

Product expert aanwezig

Osram Bureaulampen
Lezen doe je niet in het donker

Simpelweg omdat dat onprettig en ook slecht voor je ogen is. Met een bureaulamp naast je heb je een gerichte straal licht om je heen en kun je tenminste alles goed zien. Zo hoef je minder hard met je ogen te knijpen en kun je uren aaneen ongestoord informatie of literatuur verslinden. Of werken, wat je wil.

Lang verhaal kort: het wordt tijd voor een innovatieve Osram bureaulamp. Uit deze Flash Sale. :)

23 november 2018 om 07:52
WilbertHendrikx Gebruiker

Heb hem in de winkelwagentje gelegd en wil hem afrekenen maar de verzendkosten worden wel in rekening gebracht. Terwijl het vandaag gratis verzenden is.

Beantwoorden

23 november 2018 om 08:30
BigBangVampa Gebruiker

idem hier

Beantwoorden

23 november 2018 om 08:35
broesterhuizen Gebruiker

Hier ook

Beantwoorden

23 november 2018 om 08:42
broesterhuizen Gebruiker

ik heb hetzelfde probleem

Beantwoorden

23 november 2018 om 15:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit probleem is vanochtend opgelost :-)

Beantwoorden

24 november 2018 om 02:08
Cath22 Gebruiker

Hoi, hoe is bij de lamp met USB eee telefoon op te laden? Er word geen aansluiting getoond. Op één foto en rondje waar ik van aanneem dat dat misschien aan uit is ? Of is dat misschien voor draadloos opladen?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Beantwoorden

24 november 2018 om 10:16
Official Product Expert Osram Expert Official Product Expert

Goedemorgen Cath22, de Micro USB is inderdaad om bijvoorbeeld een telefoon op te laden. Hij is niet geschikt om draadloos te laden.

Beantwoorden

25 november 2018 om 07:22
tiepeks Gebruiker

De Panam bureaulamp is dimbaar, is de Panam bureaulamp met klemvoet ook dimbaar? Ze zijn nagenoeg identiek .

Beantwoorden

25 november 2018 om 09:07
Official Product Expert Osram Expert Official Product Expert

Goedemorgen tiepeks, de Panam met klemvoet is niet dimbaar. (Dit komt doordat er een andere voeding bij geleverd zit)

Beantwoorden

3 december 2018 om 12:04
AGTon Gebruiker

Wanneer gaan de lampen verzonden worden??

Beantwoorden

3 december 2018 om 13:29
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi AGTon,

Ik zie dat de bureaulampen iets later dan gepland bij ons binnenkomen. Ik verwacht dat we deze begin van deze week kunnen versturen.

Beantwoorden

3 december 2018 om 14:54
AGTon Gebruiker

Bedankt voor de reactie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.