16 november 2018 om 00:01
iBOOD

Osram Buitenverlichting

Osram Buitenverlichting
LED us light up the house

Een beetje licht doet het exterieur van je huis goed. Het biedt wat sfeer, extra zicht en je hoeft niet langer te zoeken naar het sleutelgat of je nek te breken als je richting de voordeur loopt. Om nog maar te zwijgen over het gegeven dat je huis zal shinen in een bad van ledlicht. Daar zorgen deze verlichtingsproducten van Osram wel voor. Ze zijn strak en mooi vormgegeven, zuinig en gaan lang

18 november 2018 om 13:04
Ergola Gebruiker

Ik haat LED licht. Geeft totaal geen licht. Mijn vriendin heeft een paar van die dingen op batterijen in de keuken. Zelfs in het pikkedonker zie je niets met 2 van die lampen. Ook hebben ze, eigenlijk zonder overleg, LED spotjes geïnstalleerd (8 stuks) bij mij op zolder. Je ziet totaal geen r…T! Ik hoorde bij toeval, deze week op de televisie, dat per 1 december halogeen verboden wordt??  Ik heb net een paar jaar geleden 33 spotjes met halogeen laten installeren (verdeeld over het hele huis)!!  GRRR (of zoiets).

Matthé

Beantwoorden

18 november 2018 om 18:46
Moderator Paul Moderator

In de begintijd van LED verlichting was de lichtopbrengst nog niet zo hoog en werd de lichtkleur ook als kil ervaren. De techniek is echter in grote stappen verbeterd, waardoor er nauwelijks meer verschil hoeft te zijn met bijv. halogeen verlichting. 

Daarnaast zijn lampjes op batterijen niet goed te vergelijken met LED lampen op het lichtnet. Een halogeen lampje op batterijen zal ook niet veel licht kunnen geven. :)

Beantwoorden

18 november 2018 om 13:21
Ergola Gebruiker

In de specificaties staat een garantie van 2 jaar, terwijl op de afbeelding van de verpakking een garantie van 5 jaar staat vermeld. Hoe zit dat??

Matthé

Beantwoorden

18 november 2018 om 18:41
Moderator Paul Moderator

Via de verkoper (iBOOD) ontvang je 2 jaar garantie. Osram geeft als fabrikant totaal 5 jaar garantie (dus 3 jaar extra), die je rechtstreeks van Osram ontvangt.

De voorwaarden voor 5 jaar garantie vind je hierrr.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.