15 november 2018 om 00:00
iBOOD

Sylvania Verlichting

Sylvania Verlichting
Leven, liefde, licht

Deze Sylvania lampen zijn perfect voor werkelijk elke situatie: of je nu ledstrips zoekt voor in de boekenkast, een hanglamp voor boven de eettafel of een spotje voor in de studeerkamer, in deze Flash Sale hebben we het allemaal op voorraad.

15 november 2018 om 00:12
54321 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen zoals de gat mast van de in spots

Beantwoorden

15 november 2018 om 10:34
Moderator Bas iBOOD Moderator
15 november 2018 om 01:27
alexanderpas Gebruiker

Die retro lampen zijn echt super en voor een prijs waar je nergens anders ook maar in de buurt komt. Maar het gaat er natuurlijk om wat ze je waard zijn. Ik heb ze volgens mij iedere keer in mijn winkelmand als ze op iBood voorbijkomen. En iedere keer is er wel iets waardoor ik het uiteindelijk niet bestel.

Ooit gratis verzendcode gehad die ineens niet werkte, dus maar niet besteld. Toen wilde ik het meebestellen met iets, maar dat was ineens uitverkocht. Toen was de lamp zelf een keer net uitverkocht en nu heb ik er drie in mijn winkelmand en zie dan dat de verzendkosten 8,95 euro zijn ipv 5,95 euro. Misschien wel logisch en het is maar 3 euro meer, dus teruggerekend maar 1 euro per lamp en hoewel ze dan nog steeds onwijs goedkoop zijn voor wat je krijgt… ga ik toch maar weer slapen zonder te bestellen. Soms snap ik mezelf ook niet hahaha. Nighty Night.

Beantwoorden

15 november 2018 om 06:37
danidani Gebruiker

@alexanderpas: dat de lamp maar 4,5w is (heb hier 12w led) en het onduidelijk is of er een standaard E27 (fillamen) led lamp ingezet kan worden helpt denk ik ook niet mee. Ook staan de afmetingen er niet bij. Dit is wel in te schatten op basis van de plafond-kap (?), maar toch…

Beantwoorden

15 november 2018 om 19:54
alexanderpas Gebruiker

Via Google is wel vrij snel informatie te vinden. Het zijn inderdaad twee aparte dingen. Een metalen fittinghouder en snoer en de hele lamp is een eh lamp haha. Dus de grote kap is de lamp met een e27 fitting. Zijn allemaal iets van 17,5 cm hoog en 20 cm doorsnede. Je kunt in de fitting dus wel een andere lamp zetten, maar dan is de hele kap weg zeg maar, want dat is de lamp zelf. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:43
Moderator Jelle Moderator

Dank voor het antwoord Alexander

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 november 2018 om 07:31
sdaponte Gebruiker

Graag de diameter van boorgat?

Beantwoorden

15 november 2018 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sdaponte,

De diameter van het boorgat is 145 mm.

Beantwoorden

15 november 2018 om 07:58
drtgvc Gebruiker

2 van deze sets gekocht vorige keer. Toen beloofde de tekst een led driver van 36 watt en dat je dan 3 lampen aan elkaar kon koppelen. bij de zending zaten echter alleen maar 14,4 watt led drivers. Dan heb je dus voor iedere strip een aparte led driver nodig. koppelen gaat zo dus niet.

zelfs in deze vragenrubriek werd toen nog keihard door de sylvania-expert beweerd dat je 3 lampen kon koppelen. NEE dus

Beantwoorden

15 november 2018 om 08:40
Lubbers92 Gebruiker

Ik zal vanavond even kijken welke driver ik heb, maar ik heb er nu toch echt 2 op 1 driver aangesloten en het werkt (tot nu toe) zonder problemen. Ik ben zelfs zo tevreden dat ik twijfel om nog een set te kopen. Maar voordat ik dat doe zal ik eerst even kijken of het klopt wat je hier zegt.

Beantwoorden

15 november 2018 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen drtgvc,

Heb je er al wel drie aan elkaar gekoppeld om te testen of het werkt?

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:38
drtgvc Gebruiker

voor ik dat doe zou ik de Sylvania expert daar wel eens over willen horen.

de led driver zier er ook heel anders uit dan die op jullie foto’s

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:42
Moderator Niek Moderator

Heb je hierover al contact gehad met iBOOD? Wanneer je het vermoeden hebt dat je bestelling niet overeenkomt met hetgeen dat werd aangeboden, dan kun je altijd contact opnemen.

Beantwoorden

15 november 2018 om 11:47
drtgvc Gebruiker

ibood biedt inderdaad de mogelijkheid om het terug te sturen en je geld terug te krijgen. maar ik zie nergens een mogelijkheid om te ruilen voor hetgeen aangeboden was.

Beantwoorden

15 november 2018 om 13:20

Hoi drtgvc,

Je kunt een serviceverzoek “Verkeerde levering” aanmaken. Dan gaan wij nakijken wat hier fout is gegaan en hoe dit opgelost kan worden (bijv. door het ruilen voor het correcte product). Wat de exacte oplossing is zal mijn collega n.a.v. jouw serviceverzoek bepalen.

Beantwoorden

15 november 2018 om 21:40
Lubbers92 Gebruiker

Hallo,

net gekeken en ik heb inderdaad ook 14.4 watt drivers. Echter kan ik er prima 2 lampen op aan sluiten.

Daarentegen nog wel een klein vraagje. Als ik deze driver achter een KAKU AWMD-250 dimmer druk mol ik dan de lamp of de dimmer? Het werkt allemaal wel, maar de dimmer bromt wel iets als ik de overige lampen dim. De ledstrips worden sowieso niet gedimd.

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:53
Official Product Expert Sylvania Expert Official Product Expert

Beste drtgvc,

Koppel gerust 3 lengtes op een driver.

Er is wel een 36W driver beschikbaar geweest maar deze zat niet in de Ibood deal, dat kan een verkeerde tekst zijn geweest.

Mvg

Beantwoorden

16 november 2018 om 09:57

Beste Lubbers92,

De ledstrips kunnen gedimt worden via de touch dimmer, ook hier verkrijgbaar.

Mvg

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:01
stijnh92 Gebruiker

Wat is de diameter van de Lumiance 8 Watt LED Downlight? Is dit opbouw of inbouw?

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen stijnh92,

Het is een inbouw en de diameter van de spot zelf is 165 mm en de diameter van het boorgat is 145 mm.

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:52
Groelof Gebruiker

Hallo, ik mis informatie of deze downlighters ook dimbaar zijn.

Dus de vraag, zijn ze ook dimbaar?

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Groelof,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:08

Beste Groelof,

De downlighter zijn niet dimbaar.

Mvg

Beantwoorden

15 november 2018 om 10:43
Trats Gebruiker

hallo,

zijn de retrolampen dimbaar?

Beantwoorden

15 november 2018 om 19:56
alexanderpas Gebruiker
15 november 2018 om 19:57
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Trats,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

15 november 2018 om 20:41
alexanderpas Gebruiker

Deze lampen zijn leading edge en trailing edge dimbaar.

Leading edge is faseAANsnijdingsdimmer. Dit zijn de dimmers die al lang bestaan en die je goedkoop bij de bouwmarkt scoort. Deze gebruik je normaliter voor gloeilampen, halogeen en (ouderwetse) gewikkelde trafos en niet voor led. Ze bestaan tegenwoordig ook voor led, maar dan zijn ze een duurder. Dan zit er een mosfet transistor in ipv een triac.

Sommige led lampen kunnen gewoon op een ordinaire goedkope dimmer werken. Ik weet niet of het voor deze geldt. Ik heb een lamp die hier wel iets van weg heeft en die draait gewoon op een 5,95 Gamma dimmer. Nadeel van die dimmers is wel dat je minimaal bv 20W moet belasten, wat je niet snel haalt met 1 of 2 ledlampen.

Trailing edge is faseAFsnijdingsdimmer. Speciaal geschikt voor electronische trafo’s, over het algemeen het beste voor led verlichting, maar nog weer duurder. Op dergelijke dimmer kan deze lamp zeker.

Speel op safe en gebruik of een leading edge mosfet of een trailing edge.

http://www.sylvania-lighting.com/product/nl-be/products/0043306

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:10

Dank je wel Alexanderpas, ik had het niet beter kunnen uitelggen.

Mvg

Beantwoorden

16 november 2018 om 11:15
Trats Gebruiker

dank je wel Alexanderpas voor je duidelijke info. :)

Beantwoorden

15 november 2018 om 11:01
wimpan71 Gebruiker

Beste,

Zijn de Lumiance 8 Watt LED Downlights geschikt voor in de badkamer?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:13

Beste Wimpan71,

Indien je ze niet direct boven de douche plaatst wel, IP44 geschikt voor zone 2.

Mvg

Beantwoorden

15 november 2018 om 12:14
cabenda Gebruiker

Ik heb 2 vragen:

1. Hoeveel Led Strips kan je koppelen aan één driver ?

2. Hoeveel ledstrips kan je dimmen met de dimmer die ook hier te koop is ?

Alvast bedankt

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:16

Beste Cabenda,

1 Max 3

2 Max 3

Mvg

Beantwoorden

15 november 2018 om 13:21
54321 Gebruiker

Ik heb 5 led inbouw nodig maar ze gaan per 4 wat nu

Moet ik voor die ene een extra bestelling doen

Beantwoorden

15 november 2018 om 17:06

Je kunt inderdaad maximaal 4 stuks per bestelling scoren, dit limiet hanteren wij om opkopen te voorkomen. Zo kan iedereen gebruik maken van onze deals.

Beantwoorden

15 november 2018 om 13:37
54321 Gebruiker

en is deze dimbaar ?

Beantwoorden

15 november 2018 om 19:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

Deze vraag staat uit, zodra ik antwoord heb plaats ik het hier meteen.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:17

Beste 54321,

Nee niet dimbaar.

Mvg

Beantwoorden

15 november 2018 om 19:53
silbjo Gebruiker

Wat is de hoogte van de retro DC200? Staan nergens geen afmetingen bij.

Beantwoorden

15 november 2018 om 19:57
alexanderpas Gebruiker

Als ik me niet vergis zijn ze allemaal 17,5 hoog en 20cm doorsnede. Kan een cm naast zitten, maar geeft iig een idee.

Beantwoorden

15 november 2018 om 20:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond silbjo,

Ik zie bij andere aanbieders dat ze ongeveer 165 mm hoog zijn.

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:21

Beste Silbjo

160mm hoog en diameter 200mm.

Mvg

Beantwoorden

16 november 2018 om 14:06
silbjo Gebruiker

Bedankt voor de info!

Beantwoorden

17 november 2018 om 09:39
mirielle Gebruiker

Kan ik de 3 ledstrips ook met een draad aan elkaar verbinden ipv klikken? Ik heb nl. 3 kastjes naast elkaar. Heb ik aan 1dimmer genoeg om alle drie de ledstrips tegelijk te kunnen dimmen?hoe gaan de lampen aan? Automatisch bij openen kadtdeurtje?

Beantwoorden

17 november 2018 om 09:53
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen mirielle,

Als het goed is komt de expert in de loop van de ochtend langs om de vraag te beantwoorden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 november 2018 om 04:42
Zoefferd Gebruiker

Kan je met 1 dimmer drie aan elkaar  gekoppelde led strips bedienen?

Beantwoorden

18 november 2018 om 11:50
Moderator Jim Moderator

Hi Zoefferd!

Volgens mij is jouw vraag hierboven reeds beantwoord!
http://interior-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/04868-181115/sylvania-verlichting/#comment-781

Als dat niet zo is, let me know!

Groetjes,
Jim

Beantwoorden

18 november 2018 om 13:16
mirielle Gebruiker

Hallo beste Jim,

Volgens mij heb je mijn vraag nog  steeds niet beantwoord! Zit er een verbindingsstekker bij om de ledstrips van het ene naar het andere kaatje  met elkaar te kunnen verbinden??? En hoe gaat de verlichting aan? Automatisch?

Beantwoorden

18 november 2018 om 18:46
Moderator Jim Moderator

Hi Mirielle!

Ik ben helaas niet de Product-Expert waar Jelle het over heeft ;-). Die kan je herkennen aan de tag ‘Product-Expert’. Deze was helaas gisteren aanwezig, maar vandaag niet. Hoewel ik dus niet precies alle antwoorden voor je heb, staat dit wel in de tekst: je kunt de Sylvania Convenio ledlampen aan elkaar vastklikken voor een ononderbroken ledstrip.”. Dus ik gok dat je of geen verbindingsstekker nodig hebt, of deze wordt meegeleverd.

Zo te zien gaat hij standaard aan als je hem in het stopcontact doet, echter is er in deze sale ook een Dimmer beschikbaar :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

18 november 2018 om 17:31
jacqed Gebruiker

zit er een schakelaar op?

Beantwoorden

18 november 2018 om 20:15
Moderator Jim Moderator

Hi Jacqed,

Ik zie niet direct een schakelaar zitten, echter is er in deze sale ook een dimmer beschikbaar die je zou kunnen gebruiken om de lampen te bedienen :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.