14 november 2018 om 00:01
iBOOD

Lucide LED Lampen

Lucide LED Lampen
Geef je leven licht...

...met deze Lucide lampen! Van klassieke peertjes tot stijlvolle kaarsvormen, in deze Flash Sale vind je sowieso een ledlamp die naar je smaak is.

Zuinig, elegant en ook nog eens betaalbaar; dát is het soort oplichting waar wij van houden. ;)

14 november 2018 om 01:04
GroteSmurf3 Gebruiker

Interessant dat de adviesverkoopprijs die Lucide op haar eigen site opgeeft voor (bijvoorbeeld) de ST64 16,95 euro bedraagt maar dat hij in deze aanbieding is afgeprijsd van pak-m-beet 50 euro (voor 1 lampje!) voor 25 euro… Jammer want ik vind ze wel mooi.

Beantwoorden

14 november 2018 om 08:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen GroteSmurf3,

de adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke adviesprijs die het product kreeg toen hij voor het eerst uitkwam. De verkoopprijs kan in de tussentijd natuurlijk veranderen. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

14 november 2018 om 07:20
pietervdm Gebruiker

Wat is de diameter van de 3x Lucide LED Lamp | G125 | 5 W

Beantwoorden

14 november 2018 om 08:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pietervdm,

In de specificaties staat 12,5 cm.

Beantwoorden

14 november 2018 om 13:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij ons ontvang je drie stuks van deze lamp, zodat we goedkoper zijn!

We gaan dit even verduidelijken in onze afbeeldingen. :-)

Beantwoorden

Bij ons ontvang je drie stuks van deze lamp, zodat wij gewoon goedkoper zijn!

Beantwoorden

Bij ons ontvang je drie stuks van deze lamp, zodat we, zoals je van ons gewend bent, gewoon goedkoper zijn!

Beantwoorden

15 november 2018 om 07:21
velg Gebruiker

Top! Dat was me inderdaad niet duidelijk

Beantwoorden

14 november 2018 om 16:41
mats02 Gebruiker

Heb ze al besteld maar toch een vraag: wat voor soort dimmer moet ik hiervoor gebruiken?

Schrok trouwens even over de berichten van 1 lamp maar blij dat ik het goed gelezen had en dit er 3 zijn

Beantwoorden

14 november 2018 om 17:04

Ik ga even kijken of we een lijst met compatibele dimmers kunnen bemachtigen!

Beantwoorden

15 november 2018 om 00:55
alexanderpas Gebruiker

Mijn ervaring is dat het met heel veel standaard dimmers werkt. Waar je wel rekening mee moet houden is dat veel dimmers een ondergrens/minimale belasting hebben. Deze is best vaak 20 watt. Mocht je dus 1 lamp op dergelijke dimmer willen zetten, dan gaat dat niet. Met de lampen van 3 watt zou je dan al minimaal 7 moeten aansluiten voordat de dimmer goed werkt. Dat is niet altijd haalbaar uiteraard. Wel gaaf, zo’n bosje lampen ;-)

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:16
mats02 Gebruiker

Ik heb ook informatie benodigd over het soort dimmer, aansnijdend of afsnijdend. Dat zijn twee hele verschillende types

Beantwoorden

16 november 2018 om 11:22

We hebben helaas geen lijst met compatibele dimmers kunnen bemachtigen. Wel geeft Lucide het volgende aan:

Onze Led filament lichtbronnen zijn fase aan en af snijdbaar te dimmen.

Beantwoorden

18 november 2018 om 07:33
dnijkamp Gebruiker

Dat zijn dimmers voor halogeen lampen. Je hebt led dimmers met een minimale belasting van 1 watt

Beantwoorden

15 november 2018 om 17:19
mats02 Gebruiker

Is hier nog een antwoord op? Het soort dimmer?

Beantwoorden

15 november 2018 om 20:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mats02,

Hier hebben we helaas nog geen antwoord op. Zodra we meer weten plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

16 november 2018 om 11:22

We hebben helaas geen lijst met compatibele dimmers kunnen bemachtigen. Wel geeft Lucide het volgende aan:

Onze Led filament lichtbronnen zijn fase aan en af snijdbaar te dimmen.

Beantwoorden

15 november 2018 om 18:10
Breshan Gebruiker

Wat is er verschil.tussen de ledlamp kaars 3 stuks en die van 4 stuks. De  verpakking per 4 is per stuk duurder ?

In de omschrijving wordt de ene C35 genoemd, bij de andere een langere prod.code. Bij specificaties zie ik niet het verschil!

Grt Hans

Beantwoorden

16 november 2018 om 10:51
Moderator Jelle Moderator

Ik ga even kijken of ik een ander verschil dan het aantal kan achterhalen Breshan.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 november 2018 om 11:03
spunkie Gebruiker

Ik ben ook wel benieuwd naar het verschil.

Beantwoorden

16 november 2018 om 11:05
Moderator Jelle Moderator

Er zit geen verschil in de soort lamp. Die zijn gelijk.

Het heeft te maken met: De prijs is gebaseerd op onze inkoopprijzen. Indien je 3 stuks nodig hebt (of een veelvoud daarvan), dan kun je inderdaad beter voor de 3 stuks gaan. Anders kun je kijken of een combinatie van de 2 of een veelvoud van 4 stuks voor jou voordeliger is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 december 2018 om 21:23
etenkate Gebruiker

Hallo IBOOD,

Waar blijven deze lampjes? Volgens mij zijn ze nog niet verzobden, terwijk dat 27/11 had moeten gebeuren, niet?

Beantwoorden

5 december 2018 om 05:39
yukunkun Gebruiker

Hallo,  heeft iemand zijn bestelling al gekregen?

Bij mij is het nog niet gestuurd.

Beantwoorden

8 december 2018 om 15:27
Robberderob Gebruiker

Bij mij hetzelfde  status blijft op verwerking staan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.