8 april 2020 om 00:00
iBOOD

Remington

Remington
Kijk dat haar, snoeien maar!

Bij Remington weten ze wel raad met haar. Of je het nou wilt scheren, trimmen of stylen: hier vind je alle benodigdheden. Ook als je van je haar af wilt.

8 april 2020 om 07:37
yukunkun Gebruiker

HC9700 al niet meer beschikbaar :(

Beantwoorden

8 april 2020 om 09:19
ernest.beaufays Gebruiker

Beste,

Is deze ook voor het haar te gebruiken, daarmee bedoel ik de lengte of dit lang genoeg kan gezet worden?

MVG

Ernest

Beantwoorden

8 april 2020 om 10:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Ernest,

Deze tondeuses zijn specifiek ontworpen voor de baard. Dus een perfecte gebruikservaring kunnen we alleen voor jouw baard garanderen.

Of lengte lang genoeg ingesteld kan worden is afhankelijk van hoe lang je jouw haar graag wilt hebben.

Beantwoorden

8 april 2020 om 13:44
steckie Gebruiker

Ik heb anderhalf jaar geleden bij bol de mb4700 aangeschaft, en gebruik ‘m voor m’n hoofd en baard om strandje 3.5mm

Gaat perfect, goede scherpe mesjes.

Aanrader

Beantwoorden

8 april 2020 om 23:39
tjark Gebruiker

De 4700 ook bijna 3 jaar in bezit, en bijna alle haartjes worden opgevangen, erg handig

Beantwoorden

10 april 2020 om 10:37
master-k Gebruiker

Ik heb de vorige versie van de oplaadbare touch trimmer en heb er niets anders dan problemen mee, de touch reageert niet of verkeerd en ik kan de stand bijna nooit meer instellen, moet ook na ieder of zelfs halverwege gebruik weer opgeladen worden, stresserend toestel!

Jammer genoeg is deze nu meer  dan 2 jaar oud, anders stuurde ik hem zeker terug.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.